Jak reklamovat

I když se s reklamacemi setkáváme velmi zřídka, nic to nemění na skutečnosti, že při nákupu v našem e-shopu máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. 

Prodejce neodpovídá za chyby výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se na chyby způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

Reklamaci je nutné uplatnit poštou na korespondenční adrese provozovatele:

BZS s.r.o.,Skuteckého 26, 97401 Banská Bystrica

Postup, který je třeba uplatnit při reklamaci upravuje reklamační řád. Můžete stáhnout zde. Prosím postupujte podle tohoto reklamačního řádu.

Pokud se náhodou nějaká reklamace vyskytla určitě bude vypořádána k Vaší spokojenosti. Reklamačný řád www.glutifree.cz

Zásilku neposílejte jako dobírku, dobírky nepřijímáme!

Pokud potřebujete nějaké informace o tom, jak postupovat při reklamaci, kontaktujte nás na brano@bzs.sk